fredag 6 december 2013

Lucka 6 - Saker jag är rädd för

- Är rätt så rädd för vatten faktiskt. Avskyr att bara "hamna" i vatten, typ åka vattenruschkanor och sådant. Men jag älskar dock att bada ändå! Har alltid gjort. 

- Jag är rädd att jag ska åka genom isen med en bil. Mår så dåligt bara jag tänker på det! Huuuuuuh!

- Tycker det är oerhört jobbigt att sjunga solo inför publik! Dock har jag övat mig på detta så jag hanterar detta mycket bättre än för några år sen.

- Visst, spindlar i allmänhet är otrevliga men om det är något jag inte klarar av så är det sådana där långbenta "lockespindlar" med liten ärtkropp. Vet inte varför, men jag klarar verkligen inte av dem! 

- Jag har aldrig åkt slalom och det törs jag inte heller. Längdskidor räcker gott och väl. 

- Har lite cellskräck måste jag säga. Väldigt trånga utrymmen som man t ex. måste krypa igenom klarar jag inte av.

Inga kommentarer: