måndag 2 december 2013

Årets bloggjulkalender 2013

Ja, jag hade tänkt göra lite bloggcomeback genom att rivstarta med årets bloggjulkalender. Ett par dagar för sent, men bättre sent än aldrig brukar man väl säga? 

1- Årets bästa köp
2- Årets sämsta köp 
3- Mina favoriter som barn
4-  Det sötaste som finns
5- Det fulaste som finns
6- Saker jag är rädd för
7-  Det senaste jag köpte åt mig själv
8- En bild jag tagit idag
9- Min senaste dröm
10- Ett ord som summerar dagen
11- En dikt jag skrivit idag
12- Min dag
13- En rebus
14- Det här har jag på mig idag
15- Det här har jag ätit idag
16- En bild säger mer än tusen ord 
17- Brev till tomten
18- Mina gräsligaste modemissar
19- En bild som summerar dagen
20- En saga på tjugo ord
21- Mina jobbigaste i-landsproblem
22- Ett videoinlägg
23- En bild som jag aldrig har lagt upp
24- En jullimerick

1 kommentar:

sommar-rummet sa...

Kul att du återkommer... Kram