fredag 20 december 2013

Lucka 18 - Mina gräsligaste modemissar

I sjuan var det viktigaste när jag köpte kläder att det satt tajt och att tröjor  inte var för långa. Helst skulle det vara en glipa vid magen och var det inte det och satt hypertajt så var jag rädd att det skulle kännas tantigt. Med andra ord så om kläderna satt bra, då tyckte inte JAG att det satt bra... 


Här är den där eländiga glipan synlig!

Sen kan jag väl även nämna mina lila byxor med kedja (för det var ju så coolt!), min blekt lila håriga tröja och min lila fleecejacka var väl inte heller så speciellt vacker. Det tycks som att lila är lite av en röd (?) tråd i det hela... Kan det bero på att jag inte är något vidare förtjust i lila idag? Har tyvärr inga bildbevis på dessa kreationer. 
Jag är helt övertygad om att det finns ännu värre missar i min historia men jag kommer inte på dem just nu...

Inga kommentarer: