onsdag 4 december 2013

Lucka 3 - Mina favoriter som barn

Min favoritlåt var "Move it up" med Cappella. Jag trodde dock att den hette "Movirapp" och jag hade bestämt mig för att det var min idol och min favoritlåt för att jag tänkte att man måste ha någon sådan och så bestämde jag mig för det. Så enkelt var det. En länk till låten.

http://www.youtube.com/watch?v=zfY3bs3tHwI

Jag har kär i Erik av Pommern från sommarlovsprogrammet Salve, men sa inget till någon förutom min dagbok. 

Min favoritfilm var Lilla Sjöjungfrun, men vi hade den inte på film och den gick inte att köpa i butik på flera år! Åtminstone inte på Hemköp. Sorgen alltså...

Spaghetti var det bästa jag visste och jag kunde äta helt sjuka mängder, det fanns liksom ingen botten i magsäcken när jag åt det. Men jag åt det alltid för fort så jag fick ont i matstrupen när den var på väg ner... Ja, ni hör ju.

Mina favoritfärger vad gul och rosa och helst tillsammans!

Hästar var favoritdjuret och helst shetlandsponnies. Jag ritade hästar jämt och de hade alltid väldigt rund och fin mage ända tills en kompis påpekade att de var tjocka. 

Inga kommentarer: