torsdag 28 februari 2013

Käkproblem

Har haft oerhört ont i min käke i flera dagar, så ont så jag inte har kunnat tänka på och koncentrera mig på något annat. På vårdcentralen sa de att det är inflammation och det finns inget jag kan göra mer än att ha ont i några veckor och käka maxdos av antiinflammatoriska värktabletter. I eftermiddags någon gång klädde jag i alla fall på mig för första gången sen i förrgår. Har mest gått omkring här hemma mellan soffan och sängen iklädd morgonrock. Det är inte många gånger jag har haft så ont någonstans som jag hade igår! Trodde jag skulle gå sönder. Därför har jag inte skänkt bloggen en tanke på ett tag. Idag har det dock blivit lite bättre och favoritkoftan och långklänningen fick var på. Kan dessutom äta mer normalt så snart blir det varma mackor! Hoppas det ska gå bra.


Känns viktigt med bekväma kläder en dag som denna.

Inga kommentarer: