fredag 22 februari 2013

Bröd- och bullmaraton



Fick i uppdrag av min syster att baka matbröd och fikabröd åt henne till en grej så det var vad jag gjorde igår. Började först med matbröd, sen fick jag lov att laga middag mitt i det och till sist blev det gifflar in på nattkröken. Känner mig som någon slags cateringfirma! Då jag bakade bullar i måndags och limpor i tisdags och igår tog mig an Maries uppdrag så måste jag säga att jag för tillfället känner mig lite småtrött på att baka. Åtminstone på deg. Men det kommer nog tillbaka snart... Nöjdheten när man fyller påsar med flera kilo nybakat och knyter igen, det är en angenäm känsla.

2 kommentarer:

Henric sa...

Provar att skicka en kommentar på min egen blogg... Har strulat.

sommar-rummet sa...

HEJ!
Nu gör även jag ett nytt försök att kommentera, verkar funka än så länge.
Ser gott ut, det i påsarna :-)KRAM