onsdag 14 november 2012

Tycke och smak för stunden


Jag vill lyssna på julmusik! Men jag tänker inte börja förrän det är advent tror jag. Eller åtminstone december. Eller åtminstone väldigt nära december...

Jag är inte speciellt bra på att ta reda på den där klädhögen med ren tvätt som jag trängs med i soffan. Den har varit där så länge så jag vill inte ens börja fundera på hur länge.

Jag vill lära mig att virka sådana där söta små djur. Vad var det det hette, Marie? Vill börja med en uggla...

Jag tycker om att min man är så fin i sina nya glasögon.

Jag önskar att kortapparaten på jobbet börjar funka igen snart.

Jag är duktig på 
att drömma mig bort.

Jag dricker helst vatten när jag är törstig, juice till frukost, te när jag myser (och fryser!), julmust i december, coca cola till chips, cider när jag firar och varm choklad på café.

Jag undrar om jag ska göra kycklingspett eller bara kycklingfilé på fredag. 


Inga kommentarer: