torsdag 2 december 2010

Resultatet

Tack Elin och Erica för era kommentarer angående min frisyr. Blev dock lite nervös först när jag såg att jag hade fått kommentarer på inlägget när jag redan hade klippt mig, hehe. Nu råkar det vara så att om jag säger lugg så menar jag nästan alltid hellugg och inte snedlugg. Det var så det blev också. Hoppas att jag inte har gjort någon besviken. Här är jag i alla fall:

Frisyrer tar sig nästan aldrig rättvist ut på bild tycker jag, men detta är väl något så när likt verkligheten. Förutom att jag inte har någon hals för att jag kurar ihop mig i vår iskalla lägenhet.

4 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Tjusigt =)

Erica Oline sa...

Det blev supersnyggt och du är supersöt! Du passar väldigt bra i den där längden med :) Personligen älskar jag lugg (både på mig själv och andra), tycker det är lite tråkigt med öppna pannor haha. Perfekt!!

E L I N sa...

Mycket fint! :D Himla fin bild också! Du är så söt, Fru Hermansson!

Erica Oline sa...

Håller med Elin, mycket fin bild! Den kan ni skicka som julkort i år :D