tisdag 14 februari 2012

10, 9, 6, 2, 1

10 FAVORITER
Färg: Blått, vitt och svart har alltid gått hem hos mig.
Mat: Tacos. Och thaimat. Och annan mat som är lite kryddig.
Band: Måste ju säga Benesser såklart!
Film: Oj, kan kan inte välja sådant. Storgdiggar dock Sagan om ringen-filmerna.
Bok: Ingen aning.
Sport: Är inte ett dugg sportintresserad! Säger väl dans, fast jag anser att det oftast är mer en konstform.
Årstid: Våren tror jag, om man räknar maj till våren. Eller kanske försommar.
Veckodag: Fredag tror jag faktiskt. Då har man hela helgen framför sig.
Glassmak: Den typiska kombinationen när jag köper en strut med tre kulor var i alla fall förut alltid choklad, melon och lakrits.
Tid på dygnet: Har alltid gillat förmiddagar för då är man mest förväntansfull och har hela dagen framför sig. Har dock börjar gilla kvällarna mer och mer.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Nöjd.
Smak: Ska strax äta semla.
Kläder: Stickade grå leggings, vit tunika och svart kofta.
Bakgrund: Soffan
Nagellack: Brunt
Tid: 19:25
Omgivning: Ett tomt vardagsrum och en bit ifrån ett kök befolkat av Henric, Erica och Marith.
Irritations-objekt: Huvudvärken.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Alltså... Jag och Henric var ju vänner först, ett litet tag. Men jag kan väl inte direkt påstå att vi uttalat "dejtade" heller...
Brutit mot lagen: Ja, tyvärr har jag nog det... Men det är inte alls min grej.
Blivit arresterad: Nepp!
Badat naken: Bara i badkar, inte annars.
Varit med på TV: Inte vad jag kan minnas.
Kysst någon du inte känner: Nepp.

2 VAL
Kaffe eller te: Utan tvekan te! Älskar't!
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN
Ett finfint år med många roliga saker man kan minnas i efterhand!

Inga kommentarer: