söndag 26 februari 2012

Skotern, solen, Henric och jag

I lördags åkte vi till Dala-Järna av anledningen att hinna med en skoterutflykt på söndagen, innan snön smälter bort. Det var någon minusgrad i skuggan och strålande solsken som värmde väldigt bra. Vädret hade inte kunnat vara mer perfekt! Jag dokumenterade dagen med min mobilkamera.

Jag laddar hemma inför turen.

Henric och jag på skotern.

Vi parkerade mitt på sjön och drack varm choklad och åt Skogaholmslimpa med ost. Henric påstod att det var ett viktigt att det var just så.

Och gott var det!

Henric var nöjd.

På sjön träffade vi även fler vi kände och där fanns den här mjukisen!

Mjuk som en kanin och med lite underbett.

Henric besteg ett berg! Säger vi...

Sen blev det en utflykt på en till sjö för att ta vara på eftermiddagssolen som fanns där.

En mycket härlig dag!

Tack solen, för att du ville vara med!

3 kommentarer:

Hanna sa...

tack för uppmuntran! :) jag håller absolut med och varför ska inte vi få välja hur mycket vi vill jobba, välja vad vi tycker är viktigast? :)

vilken fin header du har på bloggen! härlig!
kram

ps. kom förbi på en fika tycker jag! :)

Erica Oline sa...

Ser kanonhärligt ur! Ni hann precis hem när jag åkt ;) Men snart ses vi ju igen, JIPPIIII!HURRA ;D Kram

Sofie sa...

Hanna: Precis! Vi borde diskutera vidare :) Tack! Kommer gärna på fika! :)

Erica: Ja, det kändes lite snopet, vi ses imorgon! Tjohoooo! :D