söndag 14 november 2010

Bilder från Jönköpingsresan

Nu tar jag och postar lite bilder från vår Jönköpingsresa, på tok för lång tid efter, men jag har ju ändå några bilder och ingen inspiration till att skriva några genomtänkta inlägg (gör jag någonsin det?). Here we go!

Som vanligt en av våra klassiska roadtripsbilder. Måste tas!

CentreraVi bodde på Hotell Savoy, vilket var finfint. Modernt och fräscht. Vääärldens skönaste säng!

Ovanligt skarpa färger för ett hotell. Kul!


Det kändes fräscht med gråsvart kakel i hela badrummet. Skulle jag vilja ha...

Har man ingen karta så får man ta kort på en skylt med karta.

Mina inköp under vistelsen.

Vi avslutade vår vistelse med ett besök på Bernards Konditori (tror jag det hette) medan vi gömde oss från regnvädret. Mycket mysigt och varm choklad med grädde är ju det bästa på café!

Inga kommentarer: