lördag 9 januari 2010

Julgranen

Jag sa ju att jag skulle lägga upp lite bilder på julgranen, så då lär jag väl göra det då. Inte för att jag vet om någon är intresserad... Tyvärr har jag ingen helhetsbild som riktigt gör den rättvisa, för det var verkligen en hejdundrandes fin gran vi fick tag i! Ska bli sorgligt att slänga ut den, den har ju knappt barrat...

Det blev en ängel i toppen.
Det fick bli enbart guld och silver i år.Den typiska "fotografbilden" där fotografen syns i reflektionen.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vad fin granen var och pyntet! ;) :) Ni kan väl ha kvar den ett tag? Om den står fin! Det är ju snö kvar ute och i kylan känns den kanske extra mysig?!

Kram!

ps, bra att muskler inte bara försvinner så fort! ;)

Linda Marie sa...

Tycker eran gran ser jättefin ut! Synd att jag inte hann se den i verkligheten. Ni fick tag på vackert pynt! Gillar din smak... :)