fredag 11 januari 2013

Min årskrönika för 2012

2012 blev ett riktigt bröllopsår och började med Lina och David i februari. 


Jag, Henric, Robert och Elinor sjöng på deras vigsel och det var första gången någonsin för min del. 



Vi köpte vår kamera i februari och den har varit en god följeslagare under året. 


I mars åkte vi ner till Skåne för att Henric skulle medverka på en gitarrmässa och vi passade på att hälsa på och bo hos Erica och Isak. Jätteroliga dagar!


Firade påsk nere i Skåne med de här människorna och firade att Marith, jag och Erica fyllde år. 


Tog även en tripp över till Köpenhamn. 


I maj blev det gitarrmässa i Göteborg som vanligt, för tredje året i rad. 


Åkte till sommarstugan i Lamborn med Marie två gånger vilket alltid är lika roligt!


Firade fem år som par med Henric i maj. 


Försökte envist få upp en gädda, men misslyckades även denna sommar. Den enda vi såg var den här slöa gäddan som fastnat i en bur. 


Åt mängder av grillad banan med choklad under min semester i sommarstugan vid Gänsen. 


Jag och Marie ordnade möhippa för min mamma. 


Min mamma gifte sig. 


Jag vågade sjunga på deras vigsel.


Några veckor senare gifte sig Josephine och Johannes. 


Några veckor efter det var det Oscars och Lisettes tur. Alltså vårt fjärde bröllop under året.


I slutet på september bar det av till Kreta och en kanonsemester!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin din mamma och hennes man va! :) Coolt att du vågade sjunga solo då! Beundrar dig! Vilken kyrka var det i? Hehe Carola har haft en julkonsert där i början av 90 talet... ;P Kram!

Sofie sa...

Eljo: Ja, de var jättefina! Hennes klänning var fantastisk!
Det var Uppenbarelsekyrkan i Hägersten :)
Kram!