måndag 17 oktober 2011

Stopp i flödet

Känner att så fort jag inte har gjort något speciellt så vet jag inte vad jag ska skriva om här i bloggen. Jag är inte inne i en sådan där period där man går och har bloggen i bakuvudet hela tiden och så fort man gör något man skulle kunna blogga om så lägger man det på minnet. Så är det ibland, men inte nu. Det står ganska still...

Har ni något förslag på vad ni vill att jag ska skriva om så säg jättegärna till! Ett ämne, en grej, något ni undrar över? Något ni vill se mer/mindre av? Förmodligen är det ingen som kommer att svara på det här, men man kan ju alltid hoppas...

2 kommentarer:

E L I N sa...

Du kan ju alltid leta fram någon såndär rolig lista, det är alltid kul att läsa tycker jag.
Eller så.. kan du göra topp-lista. Typ: mina bästa filmer/böcker/resmål etc med bilder och motiveringar.
Typ nått sånt. :)

(Jag svarar ju alltid. Kommentars-kungen, det är jag.)

Sofie sa...

Elin: Tack Elin! Dina kommentarer uppskattas verkligen! Och tack för tipsen! :)