söndag 22 november 2009

Återträff

Känner att jag börjar hamna i någon slags bloggsemester som inte borde vara där eftersom jag egentligen inte alls har någon anledning till det. Vet bara inte vad jag ska skriva och har inte vetat det på ett tag.

Igår bar det av till Malung en sväng för att hälsa på lite gamla viskursare. Det var nämligen återträff på skolan vilket det är varje år. Det var konstigt att träffa alla, men roligt. Blev dock mycket frågor om vad jag gör nu och jag kan inte påstå att jag tycker det är så jättekul att svara på eftersom jag inte gör någonting och inte heller vet exakt vad jag ska göra nästa termin, jag bara hoppas... Vad gör jag egentligen när jag är hemma? Bra fråga! Låter tiden gå... Nej, nu ska jag börja ta tag i saker och börja sy. Det är min plan just nu. Det kan behövas projekt ibland!

Sen var dessutom alla i viskursen så hemskt chockade över att jag hade gått och gift mig så tätt efter att vi slutade skolan utan att någon visste om det. Ett bröllop med nittio gäster liksom. Men, men... Var ju lite roligt att vara så hemlighetsfull, åtminstone sen när det avslöjades, men egentligen var det hemskt jobbigt också. Är en så konstig grej att hålla hemligt...

Känner att det här blir ett sådant där inlägg med en massa ord och bara svammel som inte säger så mycket överhuvudtaget... Suck.

Jag har en fråga i alla fall: Hur gör man när man är ung och inte har så mycket pengar, men vill se på film hela tiden och känner att det känns fel att ladda ner en massa jämt. Vad gör man då? Några tips?

Inga kommentarer: