lördag 19 september 2009

Nya tider

Då kanske det var dags att börja blogga igen då eftersom att jag nu har en...padam padam padam... DATOR! Fröjdas vart sinne...lalala. Dock inget internet i lägenheten (modet sjönk en aning), men då jag för tillfället befinner mig i Järna lär jag väl passa på.

Så nu är man alltså gift. Fru Hermansson, nam nam nam, smakar på orden... Smakar mycket gott. Kollade precis på eniro och sådana sidor och ser nu att mitt namn är andrat. Så Sofie Näsman försvinner mer och mer... hjääälp! Eller nej, hjälp inte, det är så det ska vara.

Sen vill jag bara säga R.I.P älskade Smirre! Världen har idag mist en kär katt som var mer än en katt. 18,5 år blev han. Vi hade begravning ikväll och det känns väldigt tungt. Men men, han har haft ett långt liv och förhoppningvis har det varit ett bra sådant.

3 kommentarer:

araniel84 sa...

Vad är det för smak? :)

Stackars Smirre! Sorgligt! :( Men han fick i alla fall ett långt jordeliv. Han får spinna vidare i Himmelen.

Kul förresten med din dator! Ser fram emot när ni skaffar internet också!

Henric och Sofie sa...

Det smakar sött och gott :)

araniel84 sa...

Tänkte väl att det var en söt smak! Honey perhaps? :)