måndag 7 april 2014

Min tjugofemårsdag


Igår fyllde jag tjugofem år vilket betyder att jag har gått från att vara i tjugoårsåldern till tjugofemårsåldern! Det är stort. För att fira det bjöds föräldrar, syskon och make på mitt livs första egengjorda smörgåstårta. 


Det mottogs med glada miner och som jag uppfattade det gick den hem. När ens vanligtvis ganska matkräsna pappa utbrister ett "Det här var grejer det" så lär man ju nästan ta det som en komplimang.


Dagen bestod av frukost på sängen, familjekalas, bortskämning deluxe med en massa presenter, skratt, egentid med Syster Yster och till sist kom några goda vänner som hjälpte oss att äta smörgåstårta som blivit över och stannade och pratade till mitt i natten. En mycket fin dag! Sammanfattar det hela med några "Jag har just fyllt tjugofem och kan inte riktigt fatta att jag blivit så stor"-poser!







2 kommentarer:

sommar-rummet sa...

Ser gott ut!

Marie sa...

Man lär nog faktiskt ta det som en komplimang ja! :P Jag vill ha mer av tårtan! Blivit sugen flera gånger...

Massor av snygga och roliga bilder i det här inlägget! Kul!